Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Initial language teacher education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Álvaro Hernán Quintero Polo
Publikováno v:
Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 21, Iss 1, Pp 27-42 (2019)
In this article the author reports on a study of some English language student-teachers’ trans-formations of knowledge about language education. The question that guided the study was: How are English language student-teachers’ formative pedagogi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72af7404644643ffadce1450047aecd6
Publikováno v:
Letras; Edição Especial-1/2022: 30 anos de pesquisas em Computer Assisted Language Learning (CALL) no Brasil; 22-41
Letras (Santa Maria. Online)
Universidade Federal de Santa Maria (UFSM)
instacron:UFSM
Letras (Santa Maria. Online)
Universidade Federal de Santa Maria (UFSM)
instacron:UFSM
Initial language teacher education in cyberculture should encompass not only linguistic and pedagogical knowledge, but also knowledge about the integration of digital technologies to the teaching/learning process and the development of digital litera
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::c13dab8f41ed7d8893b15b622bc88edc
https://periodicos.ufsm.br/letras/article/view/71344
https://periodicos.ufsm.br/letras/article/view/71344
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marianthi Karatsiori
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 3, Iss 1 (2016)
This article aims to illuminate the structure of initial language teacher education in 25 European countries and to identify similarities and differences between different countries on issues concerning the content and structure of teacher training p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dffcb6e277e84b39a6f976689fb0c565
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marianthi Karatsiori
Publikováno v:
Apples-Journal of Applied Language Studies
This paper presents initial language teacher education policy adopted in Greece and describes a study which examines student teachers’ of FLE (Français Langue Étrangère) perception of their initial teacher education and its contribution to their
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e1cf800fa2bdd548b3f0b1257db3e634
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201511023561
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201511023561
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.