Zobrazeno 1 - 10
of 199
pro vyhledávání: '"Initial language teacher education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Language and Education, Vol 8, Iss 1, Pp 233-247 (2022)
Research Background: Initial Language Teacher Education (ILTE) has moved conceptually from technical-oriented visions to socio-cultural perspectives that integrate cultural, historical and institutional settings where teachers shape their professiona
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9979482fd63b4124965d86a37e662462
Autor:
Carlo Granados-Beltrán
Publikováno v:
Ikala: Revista de Lenguaje y Cultura, Vol 27, Iss 3 (2022)
Colombian English Language Teaching (ELT) is experiencing a paradigmatic change guided by the decolonial turn. This turn has enriched the debate about the implementation of a bilingual policy in Colombia, its impact on languages other than English, t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2e486966c2b94232b4ebae0645ad8bff
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gabriel Díaz Maggioli
Initial Language Teacher Education provides language teacher researchers, as well as teachers of teachers, with an introduction to research on how language teachers learn to teach before they begin practicing.Theoretical work is organized into the au
Autor:
Mâţă, Liliana, Suciu, Andreia Irina
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 21 February 2014 116:3281-3285
Autor:
Gabriel Diaz Maggioli
Publikováno v:
Gabriel Diaz-Maggioli
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3682caefb86687f50ec905f66540eed4
https://doi.org/10.4324/9781003001584
https://doi.org/10.4324/9781003001584