Zobrazeno 1 - 10
of 1 841
pro vyhledávání: '"Initial and in-service training"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Genre, Stéphanie, Bourhis, Véronique, Castagnet-Caignec, Sonia, Laroque, Lydie, Similowski, Kathy
This study on the representations school teachers shows that implicit is a vague notion for teachers in several respects : difficulty in defining the notion (presuppositions? subtext?), confusion with inference, unthought of implicit in the image and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10369::77f2fa8eb8776412758f51e02801dc56
https://hal.science/hal-04077810
https://hal.science/hal-04077810
Autor:
Lucas, Peter1, Wilshaw, Derek2
Publikováno v:
Cambridge Journal of Education. Feb1986, Vol. 16 Issue 1, p24-28. 5p.
Publikováno v:
Je-LKS: Journal of E-Learning and Knowledge Society, Vol 19, Iss 2 (2023)
The consequences of the pandemic on the school system are currently being debated in the main international organizations, in the scientific and educational communities. Over the last year, several researches in the educational field have had the pur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e231c19b32404be99a58856d9aaf1dc4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Comunicações; v. 21, n. 1 (2014); 23-38
Comunicações
Universidade Metodista de São Paulo (METODISTA)
instacron:METODISTA
Comunicações
Universidade Metodista de São Paulo (METODISTA)
instacron:METODISTA
este artigo tem como objetivo estabelecer o diálogo entre a Política de Formação inicial e Continuada de Professores(as) e a relação com as Diretrizes Curriculares nacio- nais para a educação escolar Quilombola, a partir da educação diferen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e8b6141f6d2a0173fb34b8d4b0147ba0
https://www.metodista.br/revistas/revistas-unimep/index.php/comunicacoes/article/view/2050
https://www.metodista.br/revistas/revistas-unimep/index.php/comunicacoes/article/view/2050
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
H Ebrahimipour
Publikováno v:
مدیریت سلامت, Vol 5, Iss 13, Pp 45-50 (2002)
The research has been carried out on rate of presenting initial and in-service training courses for employees in hospitals affiliated with Iran University of Medical Sciences. 182 employees of the followiong departments of four general-teaching hospi