Zobrazeno 1 - 10
of 119
pro vyhledávání: '"Ingul, Jo Magne"'
Autor:
Ytreland, Kristin1 (AUTHOR) kristin.ytreland@ntnu.no, Ingul, Jo Magne1 (AUTHOR), Lydersen, Stian1 (AUTHOR), Yap, Marie Bee Hui2,3 (AUTHOR), Sim, Wan Hua2 (AUTHOR), Sund, Anne Mari1 (AUTHOR), Bania, Elisabeth Valmyr1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Methods in Psychiatric Research. Mar2024, Vol. 33 Issue 1, p1-11. 11p.
Autor:
Lisøy, Carina, Neumer, Simon-Peter, Adolfsen, Frode, Ingul, Jo Magne, Potulski Rasmussen, Lene-Mari, Wentzel-Larsen, Tore, Patras, Joshua, Sund, Anne Mari, Ytreland, Kristin, Waaktaar, Trine, Holen, Solveig, Askeland, Anne Liv, Haug, Ida Mari, Bania, Elisabeth Valmyr, Martinsen, Kristin
Publikováno v:
In Behaviour Research and Therapy May 2024 176
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sørheim Nilsen, Toril, Ingul, Jo Magne, Askeland, Kristin Gärtner, Haugland, Bente Storm Mowatt, Adolfsen, Frode, Havik, Trude, Neumer, Simon-Peter, Rye, Marte, Bania, Elisabeth Valmyr, Kyrrestad, Henriette, Walmsness, Kari
Publikováno v:
Sørheim Nilsen, Ingul, Askeland, Haugland, Adolfsen, Havik, Neumer, Rye, Bania, Kyrrestad, Walmsness. Back 2 School - Våger vi å la være?. Dagsavisen. 2022
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/27862
Publikováno v:
In Cognitive and Behavioral Practice February 2019 26(1):46-62
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.