Zobrazeno 1 - 10
of 3 569
pro vyhledávání: '"Ingroup Love"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Social Psychology November 2023 109
Autor:
Levy, Aharon1,2 (AUTHOR) al3900@Columbia.edu, Galinsky, Adam1 (AUTHOR), Nguyen, Christine Q.1 (AUTHOR), Saguy, Tamar3 (AUTHOR), Ikizer, Elif G.4 (AUTHOR), Dovidio, John F.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/16/2023, Vol. 18 Issue 8, p1-36. 36p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aharon Levy, Adam Galinsky, Christine Q. Nguyen, Tamar Saguy, Elif G. Ikizer, John F. Dovidio
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 18, Iss 8 (2023)
Decades of research in social identity have shown that people instinctively hold positive attitudes towards ingroup members and negative attitudes towards outgroup members. However, it remains unclear how people respond to individuals explicitly iden
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce68bc1475de4b46bb4f66a09b9255e7
Autor:
Franco, Sara1 (AUTHOR), Abreu, Ana Maria2 (AUTHOR) anamariablom@gmail.com, Biscaia, Rui3 (AUTHOR), Gama, Sandra1,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 7/28/2021, Vol. 16 Issue 7, p1-20. 20p.
Autor:
Marchlewska, Marta1 mmarchlewska@psych.pan.pl, Cichocka, Aleksandra2,3, Jaworska, Manana4, Golec de Zavala, Agnieszka5, Bilewicz, Michal4
Publikováno v:
British Journal of Social Psychology. Oct2020, Vol. 59 Issue 4, p857-875. 19p. 1 Diagram, 3 Charts.
Autor:
Weisel, Ori, Böhm, Robert
Publikováno v:
In Journal of Experimental Social Psychology September 2015 60:110-120
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 16, Iss 7, p e0254940 (2021)
Previous literature has shown that social identity influences consumer decision-making towards branded products. However, its influence on ones' own sensory perception of an ingroup (or outgroup) associated brand's product (i.e. sponsor) is seldom do
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d83e79bc277e4d41a7f1a35fc26fd081