Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Ingram, Eric"'
Criminal recidivism models are tools that have gained widespread adoption by parole boards across the United States to assist with parole decisions. These models take in large amounts of data about an individual and then predict whether an individual
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2209.14237
Autor:
Molaro, Jamie L., Kapusta, Ann, Wells-Jensen, Sheri, Voelker, Anna, Bahram, Sina, Bailey, Tim, Bolles, Dana, Cooper, Mary Kate, Fair, Christy, Fauerbach, Michael, Gethard, Lisa, Gifford, Sheyna E., Greenhalgh, Jody, Ingram, Eric, Jha, Sumant, Kushalnagar, Raja, Link, A.J., Mardon, Austin A., Mathur, Gaurav, Minkara, Mona, Modesta, Viktoria, O'Brien, Caitlin A.L., Onwuta, Zuby, Rosenstein, Sawyer, Shear, Eric, Varia, Shivani, Varia, Apurva, Viirre, Erik S., Whitesides, George, Williamson, Brenda R., Zucker, Herbert R.
Publikováno v:
In Acta Astronautica April 2024 217:382-392
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ingram, Eric O., Karr, Justin E.
Publikováno v:
Clinical Neuropsychologist; Oct2024, Vol. 38 Issue 7, p1683-1706, 24p
Publikováno v:
Archives of Clinical Neuropsychology; Sep2024, Vol. 39 Issue 6, p702-713, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aljiboury, Abrar A.1,2 (AUTHOR), Ingram, Eric1,2 (AUTHOR), Krishnan, Nikhila1,2 (AUTHOR), Ononiwu, Favour1,2 (AUTHOR), Pal, Debadrita1,2 (AUTHOR), Manikas, Julie1 (AUTHOR), Taveras, Christopher1 (AUTHOR), Hall, Nicole A.1 (AUTHOR), Da Silva, Jonah1 (AUTHOR), Freshour, Judy1 (AUTHOR), Hehnly, Heidi1,2 (AUTHOR) hhehnly@syr.edu
Publikováno v:
PLoS Genetics. 5/15/2023, Vol. 19 Issue 5, p1-21. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.