Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Ingo, Elisabeth"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brännström, K. Jonas, Öberg, Marie, Ingo, Elisabeth, Månsson, Kristoffer N.T., Andersson, Gerhard, Lunner, Thomas, Laplante-Lévesque, Ariane
Publikováno v:
In Internet Interventions May 2016 4 Part 1:82-91
Autor:
Wengelin, Åsa, Socher, Michaela, Elwér, Åsa, Ingo, Elisabeth, Andin, Josefine, Ström, Isabella
In school, children often have to read or listen to spoken language while background noise is present. However, previous studies show a negative influence of background noise on reading and listening comprehension, especially in children. These backg
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::627bd4aa074347129d0fbf7b6e10ece4
Autor:
Ingo, Elisabeth
Hearing impairment is a major public health problem, affecting communication and participation, and is associated with a range of health problems. Most individuals with perceived hearing impairment do not seek help, do not opt for rehabilitation (hea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1ace0961e2dd9a5d307b3b62a43ac2dd
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-159945
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-159945
Autor:
Paglialonga, Alessia, Nielsen, Annette Cleveland, Ingo, Elisabeth, Barr, Caitlin, Laplante-LĂŠvesque, Ariane
Additional file 1. Text giving the full search strings used for the four databases: CINAHL, PubMed, Scopus, and Web of Science.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::37d0a0122d7d6d403089b29bb02b3fe3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.