Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Inglis, Pamela"'
Autor:
Inglis, Pamela
Central to successful therapeutic relationships in working with people with a learning disability is the language used by nurses; the discourses which they create and perpetuate; and resultant implications for practice. These are key issues in the cu
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.537341
Autor:
Inglis, Pamela, Clifton, Andrew
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disabilities and Offending Behaviour, 2013, Vol. 4, Issue 3/4, pp. 100-108.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIDOB-01-2013-0001
Autor:
Cook, Tina, Inglis, Pamela
Publikováno v:
Tizard Learning Disability Review, 2012, Vol. 17, Issue 2, pp. 92-101.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/13595471211218875
Autor:
Inglis, Pamela, Cook, Tina
Publikováno v:
Journal of Learning Disabilities and Offending Behaviour, 2011, Vol. 2, Issue 2, pp. 98-104.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/20420921111152441
Publikováno v:
Journal of Health Organization and Management, 2007, Vol. 21, Issue 1, pp. 59-67.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/14777260710732277
Autor:
Cook, Tina, Inglis, Pamela
People with learning disability have historically been the subjects or recipients of research, rather than participants or contributors. Whilst there is considerable literature on issues of informed consent, little is known about what people with lea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::a9b0ccff723d5869bd9854972bca3aa0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Inglis, Pamela A
Publikováno v:
Journal of Learning Disabilities & Offending Behaviour; Jul2010, Vol. 1 Issue 2, p30-46, 17p, 2 Charts