Zobrazeno 1 - 10
of 1 182
pro vyhledávání: '"Ingenbleek, P."'
Autor:
Luc Ingenbleek, Michael Sulyok, Abimbola Adegboye, Sètondji Epiphane Hossou, Abdoulaye Zié Koné, Awoyinka Dada Oyedele, Chabi Sika K. J. Kisito, Yara Koreissi Dembélé, Sara Eyangoh, Philippe Verger, Jean-Charles Leblanc, Bruno Le Bizec, Rudolf Krska
Publikováno v:
Toxins, Vol 11, Iss 3, p 134 (2019)
The authors wish to make the following corrections to their paper [...]
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/20d2a48c133e4e53a07a78ccc8a99b3f
Autor:
Tamiru Amanu Abetu, Paul T.M. Ingenbleek, K.E. Giller, Ivo A. van der Lans, Endalkachew Wolde-Meskel
Publikováno v:
International Journal of Agricultural Sustainability, Vol 22, Iss 1 (2024)
ABSTRACTProduct bundling is receiving increasing attention in sustainable agricultural development as a means to ensure access to and enhance the uptake of, agricultural technologies by smallholders. Yet, the how and why of bundling for smallholders
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df40d2dbd6ab4ac39b959d7117c7b43d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Animals, Vol 13, Iss 21, p 3367 (2023)
Consumer concern for animal welfare is currently not fully reflected in the market share of welfare-enhanced meat. A possible solution is developing marketing strategies that emphasize personally relevant benefits such as taste and curiosity, instead
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72cc4aab2c8646fa9e5dd5351f88b33f
Autor:
Paul T. M. Ingenbleek, Caspar Krampe
Publikováno v:
Frontiers in Animal Science, Vol 3 (2022)
Over the last few decades, animal welfare (AW) labels have become permanent factors in consumer markets for animal-based food products across Europe. During this time, scholarly thinking about consumer perspectives on AW labelling has identified prob
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9b47602a4124c53a62985a17eb0dc68
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.