Zobrazeno 1 - 10
of 4 150
pro vyhledávání: '"Information science students"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jakopec, Tomislav1 tjakopec@ffos.hr, Aparac-Jelušić, Tatjana2 aparact@gmail.com
Publikováno v:
Vjesnik Bibliotekara Hrvatske. 2024, Vol. 67 Issue 3, p95-126. 32p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chigwada, Josiline1, Pasipamire, Notice2
Publikováno v:
International Journal of Librarianship. 2024, Vol. 9 Issue 3, p75-89. 15p.
The Government of India initiated SWAYAM (Study Webs of Active-learning for Young Aspiring Minds), where the objective of the programme is to take the best teaching and learning resources to all with no costs. To find out the awareness and usage of S
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.07832
Autor:
Adekannbi, Janet O.1 janet.adekannbi@gmail.com
Publikováno v:
African Journal of Library, Archives & Information Science. Oct2023, Vol. 33 Issue 2, p167-183. 17p.
Publikováno v:
Record & Library Journal. Dec2023, Vol. 9 Issue 2, p243-254. 12p.
Autor:
Malau, Natalia Artha1 nataliamalau@unima.ac.id, Sihombing, Michelle1 michellesihombing02@gmail.com, Rembang, Jovial1 jovialrembang183@gmail.com, Gusasi, Hendra1 hendragusasi639@gmail.com, Patras, Gabriel1 gabrielpatras74@gmail.com, Rumengan, Fareeld1 fareeld36@gmail.com
Publikováno v:
Jurnal Syntax Admiration. Nov2024, Vol. 5 Issue 11, p4571-4576. 6p.
Autor:
Balbin, Daniel Jr. Soriano1 d.balbinjr@bsu.edu.ph, Dolendo, Russell Battad2 r.dolendo@bsu.edu.ph
Publikováno v:
Journal of Information Science Theory & Practice (JIStaP). 2023, Vol. 11 Issue 3, p58-78. 21p.
Autor:
Josiline Chigwada, Notice Pasipamire
Publikováno v:
International Journal of Librarianship (IJoL), Vol 9, Iss 3 (2024)
Large language models (LLMs) have ushered in transformative information retrieval, organisation, and dissemination possibilities. The study investigates the utilisation of LLMs by library and information science (LIS) students. A survey through a cas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1572dbb8f30496ead0718f7e8230af5