Zobrazeno 1 - 10
of 568
pro vyhledávání: '"Information function"'
Autor:
Tan, Teck Kiang
Publikováno v:
Tutorials in Quantitative Methods for Psychology, Vol 20, Iss 1, Pp 33-49 (2024)
Item and test information functions that measure the reliability of an assessment via Item response theory (IRT) are described in the paper for the practitioners. While the four parameters binary IRT models are frequently used, their relationship to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3458357a70274bf0ae36cee2357ab5af
Autor:
Wu Heng
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
Ecological education is essential for fostering sustainable development and nurturing an ecologically civilized society. It is imperative to embed ecological principles within the pedagogical framework of early childhood education. This study explore
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ec336129b6fe4ba38685cf0520331755
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
CHRISMED Journal of Health and Research, Vol 9, Iss 4, Pp 246-251 (2022)
Context: Item response theory (IRT), is a psychometric measure of trait considering each response positioned on a continuum. Aim: Assessment of item and test information Oral Health Literacy Adults Questionnaire (OHL-AQ) using IRT in the patient visi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8cb96b47b29649ea89c1904c962dd778
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2023)
IntroductionWith the advancement of new media, brand communication has been taken into consideration by lots of firms. Apparently, customer affection plays a significant role in brand communications, though few studies have determined how the twofold
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac85ed814bf846c79942c653ef4597fd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.