Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Information cocoon"'
Autor:
Likun Wang, Kyungyee Kim
Publikováno v:
Measurement: Sensors, Vol 33, Iss , Pp 101216- (2024)
This study investigated the emotional trends of users on social platforms, considering the event of “the Changsha girl jumping off the Lalamove truck” as a case study. It examined the effects of recommendation algorithms and group social comparis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0afdc2c795384fa8aa14fbdce66c8a5a
Autor:
Jialin Lin, Changfeng Chen
Publikováno v:
Revista Teknokultura, Vol 20, Iss Special Issue (2023)
With the development and application of algorithms as catalysts, the changing modes of information production, dissemination, and consumption have also given rise to a myriad of serious ethical challenges. This study employs a multi-case approach and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9ef547b8d2443b5bbc798606365bd22
Publikováno v:
Journal of Management Science and Engineering, Vol 7, Iss 2, Pp 213-232 (2022)
Based on consumers' preferences, AI (artificial intelligence) recommendation automatically filters information, which provokes scholars' debate. Supporters believe that by analyzing the consumers' preferences, AI recommendation enables consumers to c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4edaad457b0c4acb96f583636a55737d
Autor:
Xiaofang Yuan, Chunyun Wang
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
IntroductionChoosing to only retrieve and read academic information related to their own research field is conducive to researchers’ in-depth understanding of their own research issues, and also reduces the pressure of researchers’ information re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66ab4bf0b7c44859868b276e33a150b5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
An Image Recommendation Algorithm Based on Target Alternating Attention and User Affiliation Network
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 7, p 4389 (2023)
Currently, how to exploit the deep features of images in image recommender systems to achieve image enhancement still needs further research. In addition, little research has explored the implicit and increasing preferences of users by using the affi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c4b31ab3f0ff496fb9bf18df05f64296
Publikováno v:
Zhishi guanli luntan, Vol 7, Iss 6, Pp 0-0 (2022)
[Purpose/Significance] This study is to combine information cocoon, echo chamber and filter bubble, and focuses on the differences and connections between their respective research areas. [Method/Process] Advances in technology were quietly changing
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d107d8b8571475abaf560f7b8e0abea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.