Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"Influence maximization problem"'
Publikováno v:
International Journal of Information and Communication Technology Research, Vol 14, Iss 1, Pp 38-47 (2022)
People's influence on their friends' personal opinions and decisions is an essential feature of social networks. Due to this, many businesses use social media to convince a small number of users in order to increase awareness and ultimately maximize
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/55a57ddcf4844dc5bba2daa302a6828e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sho Tsugawa, Hiroyuki Ohsaki
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 8, Pp 75370-75380 (2020)
We study the problem of identifying a set of key nodes from a network when limited knowledge about its structure is available. Most studies assume complete knowledge of the given network when identifying a set of key nodes, but in current practice, n
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/94606d7f2fe448db8fb0ad06111f4f84
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
大数据, Vol 7, p 2021051 (2021)
Optimization from samples studies how one can optimize objective functions from the sample data that one uses to learn them.Firstly, the mathematical model of this problem-optimization from samples model, as well as the inapproximability results unde
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3ae6a22ef964159914a6d8967152187
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shahla Jafari, Hamidreza Navidi
Publikováno v:
Games, Vol 9, Iss 1, p 8 (2018)
In this paper, we consider a novel game theory model for the competitive influence maximization problem. We model this problem as a simultaneous non-cooperative game with complete information and rational players, where there are at least two players
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d57335ff4aca419894c50fb92e0d3970