Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Influence game"'
Autor:
Landry, John T.
Publikováno v:
Harvard Business Review. Jun2001, Vol. 79 Issue 6, p135-135. 1/4p. 1 Color Photograph.
Publikováno v:
Proceedings of Scientific Works of Cherkasy State Technological University Series Economic Sciences; No. 64 (2022); 109-117
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки; № 64 (2022); 109-117
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки; № 64 (2022); 109-117
A social network is any social interaction that can be represented by a set of social units and the relationship between them. In the last decade, online social networks, in which social interaction is carried out through web technologies, have playe
Publikováno v:
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
An influence game is a simple game represented over an influence graph (i.e., a labeled, weighted graph) on which the influence spread phenomenon is exerted. Influence games allow applying different properties and parameters coming from cooperative g
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::85f39d748fd52e0a98172f3f0349b37f
https://hdl.handle.net/2117/359171
https://hdl.handle.net/2117/359171
Publikováno v:
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
instname
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
We consider decision models associated with cooperative influence games, the oblivious and the non-oblivious influence models. In those models the satisfaction and the power measures were introduced and studied. We analyze the computational complexit
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sánchez, Carol M.1
Publikováno v:
Academy of Management Executive. Feb2002, Vol. 16 Issue 1, p167-168. 2p. 1 Black and White Photograph.
Autor:
Xavier Molinero, Fabián Riquelme
Publikováno v:
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Cooperative game theory considers simple games and influence games as essential classes of games. A simple game can be viewed as a model of voting systems in which a single alternative, such as a bill or an amendment, is pitted against the status quo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bonnett, Thomas W.
Publikováno v:
Strategy & Leadership. 2002, Vol. 30 Issue 1, p43. 2p.