Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Influence Principles"'
Autor:
Borges, Simone de Sousa
Gamification is a term that refers to the use of game design elements in contexts other than video games. In these contexts, the primary goal of gamification is not playful, but rather to motivate users to perform tasks or change behaviors. It is als
Autor:
Simone de Sousa Borges
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da USPUniversidade de São PauloUSP.
Gamification is a term that refers to the use of game design elements in contexts other than video games. In these contexts, the primary goal of gamification is not playful, but rather to motivate users to perform tasks or change behaviors. It is als
Autor:
Julienne, Eric, Banikema, Annie
Publikováno v:
Décisions Marketing
Décisions Marketing, 2017, 88, pp.89-104. ⟨10.7193/DM.088.89.104⟩
Décisions Marketing, Association Française du Marketing, 2017, pp.89-104. ⟨10.7193/DM.088.89.104⟩
Décisions Marketing, 2017, 88, pp.89-104. ⟨10.7193/DM.088.89.104⟩
Décisions Marketing, Association Française du Marketing, 2017, pp.89-104. ⟨10.7193/DM.088.89.104⟩
CNRS 3, FNEGE 3, HCERES B; International audience; Customer oriented (CO) salespeople are those whose priorities are to satisfy their customers and build long-term relationships with them. Closing a sale is supposed to be natural for a CO salesperson
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f36f8c9e21e614e3909d7ec42c2ba4af
https://hal.science/hal-02308243
https://hal.science/hal-02308243
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Лидерство и менеджмент.
Данная статья посвящена рассмотрению основных тактик и принципов межличностного влияния, которые могут быть использованы в профессион
Autor:
Tobias, Jasmine Santos
Influence strategies to persuade users in online commerce exist but we lack guidance on how to select effective strategies that lead to compliance of persuasive requests. Despite studies indicating differences in individual susceptibility to persuasi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3181550789d17796f0b0d095c3b59373
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.