Zobrazeno 1 - 10
of 585
pro vyhledávání: '"Industrial technology program"'
Autor:
Asghari, Hamid
The Swedish Ministry of Education and Research shows that interest in the Industrial Technology program, an upper secondary vocational education, is decreasing among young people in Sweden (SOU, 2020:33). Fewer applicants also mean fewer trained prof
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3b0e9937b50e68f6fc567375eb81a728
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-94453
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-94453
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The International Journal of Humanities & Social Studies. 10
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Technology Studies, 1995 Jul 01. 21(2), 73-76.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43603782
Autor:
Woralak kaewead, Piyanat Chairot, Palida Kueaku, Bussarakam Tongpet, Pantawan Sangjan, Nutjired Kheocwsakul
Publikováno v:
The 12th National Conference on Technical Education and The 7th International Conference on Technical Education.
Autor:
Hamid Asghari
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Vocations in Development, Vol 9, Iss 1 (2024)
Based on industrial teachers’ narrated experiences of teaching and meeting students at Swedish vocational high schools, this study will provide a definition of the concept of vocational didactics. The study is based on two central pillars: 1) the c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/45cb32e5ce764f4aafda49177eaaeabe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Allen N. Maroma, Dolly Maroma
Publikováno v:
SSRN Electronic Journal.
The study aimed to the professional self-efficacy levels of Industrial Technology teachers and determine how personal and work-related factors correlate to this. Questionnaires were administered to the respondents who were purposively chosen for this