Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Individualized development"'
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 19, Pp e38617- (2024)
Artificial Intelligence (AI) has had a significant impact on language education, arousing the related studies from different fields and perspectives. However, the extant review articles only focused on a certain aspect in the field, thus neglecting t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b250a5d28e14bd9ae426be58edffece
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 14, Iss 17, p 7544 (2024)
The empowerment of educational reform and innovation through AI technology has become a topic of increasing interest in the field of education. The advent of AI technology has made comprehensive and in-depth teaching evaluation possible, serving as a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/719ef631386449768ef1719cbdb53836
Autor:
Doris M. Rubio, Colleen Mayowski, Emma A. Meagher, Cecilia M. Patino, Maya S. Thakar, Julie L. Welch, Gretchen E. White
Publikováno v:
Journal of Clinical and Translational Science, Vol 7 (2023)
Abstract Introduction: Early-stage clinical and translational researchers who set and track career goals, milestones, and progress are successful in career development. We aimed to determine the effectiveness of the Customized Career Development Pla
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/82bcae6ab1f74a54a273745e1461bcdb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
MedEdPORTAL, Vol 14 (2018)
Introduction Traditional needs assessments often rely on self-reported skill levels. To gather more objective and growth-focused data, we developed a behavior-based inventory to measure perceived faculty competence and desired areas for growth in fou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d71ccfdcb0a4df9ade1e1524bc9f0f8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Holická, Marcela
Publikováno v:
Psychologie pro praxi / Psychology for Practice. (3-4):65-76
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=50334
Autor:
Solvita Ķerve
Fizioterapija Veselības aprūpe Physiotherapy Health Care ANOTĀCIJA Pētījuma nosaukums: Uz ģimeni centrētas, attīstību veicinošas aprūpes īstenošana priekšlaikus dzimušiem bērniem BKUS Neonatoloģijas klīnikā: gadījuma analīze. Akt
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10002::ed31ed95e5b7a41b9910586292526cd2
https://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/9132
https://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/9132
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
MedEdPORTAL, Vol 14 (2018)
MedEdPORTAL : the Journal of Teaching and Learning Resources
MedEdPORTAL : the Journal of Teaching and Learning Resources
Introduction Traditional needs assessments often rely on self-reported skill levels. To gather more objective and growth-focused data, we developed a behavior-based inventory to measure perceived faculty competence and desired areas for growth in fou