Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Individual Capabilities"'
Publikováno v:
Annals of Medicine, Vol 54, Iss 1, Pp 820-829 (2022)
Purpose Exercise motivation (EM) is related to individual capabilities and social support. However, in support facilities for people with disabilities, it is susceptible to a lack of social support. In this study, we classified EM into Autonomous Mot
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29d1c51f3a5e4570ad566dbba3557adc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Della Corte, Valentina, Aria, Massimo, Del Gaudio, Giovanna, Barney, Jay Brian, Cobanoglu, Cihan, Sepe, Fabiana
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2021, Vol. 33, Issue 12, pp. 4391-4417.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-01-2021-0037
Autor:
John Ikerd
Publikováno v:
Journal of Agriculture, Food Systems, and Community Development, Vol 12, Iss 1 (2022)
First paragraphs: In a previous column, I made the case that enough wholesome, nutritious, and sustainably produced food is affordable for everyone (Ikerd, 2022). However, the fact that good food is affordable for everyone doesn’t mean good fo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d7c054f453442ff99140ca0a4fb9c97
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
مطالعات منابع انسانی, Vol 10, Iss 3, Pp 51-78 (2020)
Background & Purpose: Human resources are the most important component of any organization, including education, and its excellence has a decisive and facilitating role in the excellence of the organization. The present study aimed to identify the na
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a00c653847dd4a549ab27628cbe69d83
Autor:
Caleb Mandikonza, (PhD)
Publikováno v:
Social Sciences and Humanities Open, Vol 5, Iss 1, Pp 100254- (2022)
This study describes an exploration of the influences of educator generated participatory learning tasks on pre-service teachers’ capabilities for learning about concepts individually and together, in collaborative learning tasks. The article descr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/541c5630323e451682679180dcad0aa9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.