Zobrazeno 1 - 2
of 2
pro vyhledávání: '"Indian online companies"'
Publikováno v:
Kaushik, V, Khare, A, Boardman, R & Blazquez Cano, M 2020, ' The Identification and Prioritization of Success Factors for Indian Fashion Retailers ', Electronic Commerce Research and Applications, vol. 39, 100906 . https://doi.org/10.1016/j.elerap.2019.100906
The exponential growth in online fashion retailing in India has brought several structural changes. Changing consumer needs and value propositions have made it imperative for online retailers to identify factors that are critical for its growth. The
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3818::922bd9221889406fc0c33792dec9f8c5
http://www.scopus.com/inward/record.url?scp=85076239090&partnerID=8YFLogxK
http://www.scopus.com/inward/record.url?scp=85076239090&partnerID=8YFLogxK
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.