Zobrazeno 1 - 10
of 687
pro vyhledávání: '"Independent media"'
Autor:
Manfred Knoche
Publikováno v:
tripleC: Communication, Capitalism & Critique, Vol 22, Iss 2, Pp 518-533 (2024)
This work discusses the potentials, limits, and problems of alternative media in capitalism. It compares alternative media to commercial media and public service media. A model is introduced that compares commercial and non-commercial media projects.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f94f1a5d88f4028aacedf9ae1cd79fa
Autor:
Nagy, Eszter
Publikováno v:
Federalist Debate (16829670). 2021, Issue 2, p27-29. 3p.
Autor:
MARSHALL, JONATHAN PAUL1 james.goodman@uts.edu.au, GOODMAN, JAMES1 james.goodman@uts.edu.au
Publikováno v:
Global Networks. Jul2013, Vol. 13 Issue 3, p279-289. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carvalho, Diego1 diegodcarv@uol.com.br
Publikováno v:
Revista Fronteiras. 2012, Vol. 14 Issue 2, p77-85. 9p.
Autor:
Naidoo, Prishani (AUTHOR)
Publikováno v:
Third Text. Sep2008, Vol. 22 Issue 5, p569-573. 5p.
Autor:
Müllner, András
Publikováno v:
Korunk / Our Age. (01):41-49
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1010461
Publikováno v:
Revista de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación, Vol 9, Iss Especial, Pp 23-42 (2022)
This research focuses on the historical process of Indymedia throughout the 2000s and its legacy for contemporary media activism in a digital convergence era. It highlights Indymedia’s contributions to the media reform movement in connection among
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/82af61363a664907a3dc82bd98a25343
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
David García-Marín
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 11, Iss 7, p 308 (2022)
About to celebrate its first two decades of life, podcasting is one of the fastest-growing mediums in recent years. This medium, promoted from the amateur sphere as a result of the arrival of Web 2.0, has become an increasingly professional practice
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4fddb13283664d499ee421c7293f9ac1