Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Inda-Icaza P"'
Autor:
Paola Vanessa Miranda-Alatriste, Eloisa Colin-Ramirez, Patricia Inda Icaza, Xóchitl Ponce-Martínez, Anette Shor Mochón, Natalia Martinsanchez Vázquez, Berenice García-Arreola, María de los Ángeles Espinosa-Cuevas
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Childhood obesity is linked to diverse health outcomes, including elevated blood pressure (EBP). Emerging evidence showed that excess fat mass (FM) may have a deleterious impact on blood pressure even in normal-weight children. The primary o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f005e3bce9b7425582609e2bdfecca86
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mardia López-Alarcón, Otilia Perichart-Perera, Samuel Flores-Huerta, Patricia Inda-Icaza, Maricela Rodríguez-Cruz, Andrea Armenta-Álvarez, María Teresa Bram-Falcón, Marielle Mayorga-Ochoa
Publikováno v:
Mediators of Inflammation, Vol 2014 (2014)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a264862dfcc4928810f330ec3497ecc
Publikováno v:
Revista Electrónica de Investigación Educativa, Vol 10, Iss 0 (2008)
An approach to teachers’ thinking processes is introduced as part of the first methodological stage of a research project whose main objective is to design an integral model of teaching practices in a specific institution. This was accomplished by
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e0dd66610894e8da59ffc7f7dba4303
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.