Zobrazeno 1 - 10
of 213
pro vyhledávání: '"Indígenes"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Montserrat Ventura i Oller, Mònica Martínez Mauri, Esther Oliver-Grasiot, Philipp Naucke, Edgar Ricardo Naranjo Peña
Publikováno v:
Perifèria: Revista de Recerca i Formació en Antropologia, Vol 24, Iss 2, Pp 121-143 (2019)
Pau, justícia, conflicte i violència són nocions relacionades amb els drets humans sovint pensades com a categories universals. Tanmateix, diferents recerques actuals mostren com aquestes categories són una construcció occidental que sovint entr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2be11752ecaf489b9e3659f63cbb1ec5
Autor:
Carla Amorós
Publikováno v:
Revista de Llengua i Dret - Journal of Language and Law, Vol 0, Iss 71, Pp 106-110 (2019)
Aquesta secció monogràfica té com a objectiu reunir els experts en estandardització lingüística, tant de la vessant teòrica com pràctica, que han dut a terme diferents experiències en la codificació i l’elaboració de varietats estàndard
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8acebe64e0f548dfb44f61e5459d6ce7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Environmental Reviews, 2017 Sep 01. 25(3), 323-333.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90012980
Publikováno v:
Educació i Història: Revista d'Història de l'Educació, Iss 34 (2019)
L’escola per als pobles indígenes a Brasil és un fenomen que va nàixer amb la colonització i va funcionar de diverses maneres segons els temps i els espais. Al període colonial i imperial (segles xvi al xix), les iniciatives educatives dirigid
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f2c59fc12d948749b8c00acd7374916
Publikováno v:
Environmental Reviews, 2016 Jan 01. 24(2), 151-163.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/envirevi.24.2.151