Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Incremental Dynamic Case Based Reasoning (IDCBR)"'
The goal of adaptive learning systems is to help the learner achieve their goals and guide their learning. These systems make it possible to adapt the presentation of learning resources according to learners' needs, characteristics and learning style
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3548c9f1569618113df63c055c28f2f4
https://zenodo.org/record/4091903
https://zenodo.org/record/4091903
Autor:
Patrick Person, El Mokhtar En-Naimi, Benaissa Amami, Cyrille Bertelle, Abdelhamid Zouhair, Hadhoum Boukachour
Publikováno v:
International Journal of Interactive Multimedia and Artificial Intelligence, Vol 2, Iss 6, Pp 48-57 (2014)
Re-Unir. Archivo Institucional de la Universidad Internacional de La Rioja
instname
International Journal of Interactive Multimedia and Artificial Intelligence
International Journal of Interactive Multimedia and Artificial Intelligence, UNIR, 2014, 2 (6), pp.48. ⟨10.9781/ijimai.2014.266⟩
Re-Unir. Archivo Institucional de la Universidad Internacional de La Rioja
instname
International Journal of Interactive Multimedia and Artificial Intelligence
International Journal of Interactive Multimedia and Artificial Intelligence, UNIR, 2014, 2 (6), pp.48. ⟨10.9781/ijimai.2014.266⟩
International audience; This paper presents our work in the field of Intelligent Tutoring System (ITS), in fact there is still the problem of knowing how to ensure an individualized and continuous learners follow-up during learning process, indeed am
Autor:
Zouhair, Abdelhamid, En-Naimi, El Mokhter, Amami, Benaissa, Boukachour, Hadhoum, Person, Patrick, Bertelle, Cyrille
Publikováno v:
International Journal of Advanced Research in Computer Science and Software Engineering
International Journal of Advanced Research in Computer Science and Software Engineering, 2013, 3 (12)
International Journal of Advanced Research in Computer Science and Software Engineering, 2013, 3 (12)
International audience; In this paper we present our approach in the field of Intelligent Tutoring System (ITS), in fact there is still the problem of knowing how to ensure an individualized and continuous learners follow-up during learning process,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5505eeee71ca86aa18ca84882a25f293
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02116515
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02116515
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.