Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Inclusive education practices"'
Publikováno v:
E-Journal of Humanities, Arts and Social Sciences, Vol E-Journal of Humanities, Arts and Social Sciences (EHASS), Iss 9, Pp 1126-1136 (2023)
The purpose of the study was to evaluate inclusive education practices at secondary schools in rural settings in the Lebopo Circuit of South Africa. The qualitative research approach was used to evaluate inclusive education practices using the social
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/751f078fe22545288182a7b4b1b223c6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Journal of Childhood Education, Vol 10, Iss 1, Pp e1-e11 (2020)
Background: The research study responded to the need for a deeper understanding of the engagement of foundation phase teachers with learners in our ordinary, public, primary school classrooms in South Africa and the extent to which classroom practice
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f2c6b7a491d940808372912af8cd3e34
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gökhan ŞENGÜN
Publikováno v:
Volume: 7, Issue: 2 273-289
Harran Education Journal
Harran Maarif Dergisi
Harran Education Journal
Harran Maarif Dergisi
Kaynaştırma eğitimi uygulamalarının başarılı olmasında eğitim yöneticilerinin önemli bir rolü bulunmaktadır. Bu nedenle, böyle bir araştırmanın yapılmasına ihtiyaç duyulmuştur. Bu araştırma, eğitim yöneticilerinin kaynaştı
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a477742cc0af9450310a45158d515918
https://dergipark.org.tr/tr/pub/hej/issue/73771/1209409
https://dergipark.org.tr/tr/pub/hej/issue/73771/1209409
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Madiba, O.T.C.
MEd (Special Needs Education), North-West University, Potchefstroom Campus Background: The South African Inclusive education policies stipulate that mainstream schools should accommodate and support learners’ diverse learning needs. However, the pr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1399::19d480748b05e8c55d87da5a085f97a8
https://orcid.org/0000-0002-9355-6555
https://orcid.org/0000-0002-9355-6555
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.