Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Inclusive Mathematics Education"'
Publikováno v:
Prometeica, Vol 31 (2024)
This work is a continuation of the previous research presented in MES 11 (Marcone & Bortolucci, 2021), where we were trying to understand the role of the ledor (reader), a person who reads the test to the visually impaired person during an assessment
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/46b63de95a7742a686eb167453642aeb
Autor:
Lambert, Rachel1 rlambert@ucsb.edu, Tan, Paulo2
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics. Feb2020, Vol. 103 Issue 2, p231-239. 9p.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 5, p 465 (2023)
The aim of this study is to investigate which supportive factors positively influence inclusive mathematics education so that it is accessible to all pupils in mainstream primary and secondary school settings from the mathematics teachers’ perspect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/668f4ffa75c9448482e43c308609cdb2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mathematics, Vol 10, Iss 4, p 652 (2022)
An analysis of the didactic-mathematical knowledge put into play by a sample of 30 prospective primary teachers during their participation in a Service-Learning program focused on mathematical stimulation as a measure of attention to adolescents at r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3225e87d53fd49a6941564f96f7414d7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educação Matemática Debate, Vol 1, Iss 2, Pp 220-245 (2017)
The present paper has as purpose to analyze the potential of an extension course for the professional development of teachers and future mathematics teachers in an inclusive perspective. This study, of qualitative nature, is a cutting of a master res
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a19d0b55bcb49c1aef6fe977de6b994
Der Adaption von Aufgaben kommt im inklusiven Unterricht eine besondere Bedeutung zu. In diesem Beitrag werden Maßnahmen zur Berücksichtigung von Heterogenität vorgestellt, die Lehrkräfte bei der Anforderung, Aufgaben für den Einsatz im inklusiv
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::305fba26163ceb13e02a8cbed2bab394
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.