Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Inclusive Access"'
Autor:
Michael Moore, Brad Piazza
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 23, Iss 3 (2023)
Abstract: The rising costs of course materials have higher education stakeholders looking for alternatives to the traditional course materials acquisition model. Two models of interest are open educational resources and inclusive access. Open educati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df9e9747ba4d4b61994a7135ee4f80ee
Publikováno v:
South African Journal of Childhood Education, Vol 13, Iss 1, Pp e1-e14 (2023)
Background: The value of Early Childhood Care and Education (ECCE) is recognised as beneficial to the child and society. Research evidence on pre-primary ECCE access and quality in Sub-Saharan Africa is scarce. Aim: The aim of this article is to exa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7bd160eb2f4b4192939befe0894a2279
Autor:
Marcia Dority Baker, Jaci Lindburg
Publikováno v:
Current Issues in Education, Vol 22, Iss 1 (Sp Iss) (2021)
Inclusive Access provides a framework for digital course material delivered via the learning management system (LMS) day-one to students. This platform assists instructors with selecting current, quality, affordable material, and supports learning an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/89d9438051674627b3eff732d8a2cc25
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stehle, Rachel M.
The proliferation of educational technology currently marketed by textbook publishers reflects the neoliberal influence in higher education that emphasizes automated, standardized delivery and skills-based curriculum. Inclusive access programs are pu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.