Zobrazeno 1 - 10
of 364
pro vyhledávání: '"Inan D"'
Autor:
Sarıgül Yıldırım F, Candevir A, Akhan S, Kaya S, Çabalak M, Ersöz G, İnan D, Ceren N, Karaoğlan İ, Damar Çakırca T, Özer Balin Ş, Alkan S, Kandemir Ö, Üser Ü, Karabay O, Çelen MK
Publikováno v:
International Journal of General Medicine, Vol Volume 16, Pp 1867-1877 (2023)
Figen Sarıgül Yıldırım,1 Aslıhan Candevir,2 Sıla Akhan,3 Selçuk Kaya,4 Mehmet Çabalak,5 Gülden Ersöz,6 Dilara İnan,7 Nurgül Ceren,8 İlkay Karaoğlan,9 Tuba Damar Çakırca,10 Şafak Özer Balin,11 Sevil Alkan,12 Özlem Kandemir,6 Ülkü
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4040ccf80be3461182ddd06b48789bbc
Binary particle swarm optimization as a detection tool for influential subsets in linear regression.
Autor:
Deliorman, G.1 (AUTHOR) gokcedeliorman@beykoz.edu.tr, Inan, D.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Applied Statistics. Oct-Dec 2021, Vol. 48 Issue 13-15, p2441-2456. 16p. 1 Diagram, 10 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Inan Deniz Erguvan
Publikováno v:
Discover Education, Vol 3, Iss 1, Pp 1-14 (2024)
Abstract With sustainability becoming a familiar concept in society, higher education institutions have also started playing a more active role in this field, showing an increasing interest in students’ comprehension of sustainability. This interes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9eb406e5f9dd443aba906720d3e0c3d5
Autor:
Inan Deniz Erguvan
Publikováno v:
Humanities & Social Sciences Communications, Vol 11, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Composition studies, with their cross-disciplinary role in students’ academic lives, can be essential in placing sustainability at the center of students’ learning. This research assessed the impact of content-based instruction on studen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/716beaef7810474abe7aedee721045e5