Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"In-class debates"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
el Majidi, Abid
Debate is widely hailed as an effective teaching tool capable of attaining many learning objectives. Yet, in second language education there is scant empirical evidence available to support this assumption. The present study set out to: 1) elicit sec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::95bdd8a37d322e2553c57ecf295abff4
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/420469
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/420469
Debate is widely hailed as an effective teaching tool capable of attaining many learning objectives. Yet, in second language education there is scant empirical evidence available to support this assumption. The present study set out to: 1) elicit sec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dris___00893::ea0962eea0ea215d2ae180a56c4d757d
https://hdl.handle.net/1874/420469
https://hdl.handle.net/1874/420469
Autor:
Ciolăneanu, Roxana
Publikováno v:
Synergy. (1):58-68
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=244188
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
El Majidi, Abid, Janssen, Daniel, de Graaff, Rick, Afd Taalwetenschap, ILS L&E, ILS L&C, LS taalbeheersing van het Nederlands, LS Didactiek moderne vreemde talen
Publikováno v:
System, 101, 1
The skill of argumentation in the second language (L2) is problematic for secondary school students who are deficient in expressing structurally and qualitatively appropriate arguments. Debate has been widely acclaimed as an effective pedagogical too
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.