Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"In-Lin Tuan"'
Publikováno v:
In Journal of Colloid And Interface Science November 2023 649:471-480
Publikováno v:
In Chemical Engineering Journal 15 September 2022 444
Autor:
Yi-Wen Wang, Hsiang-Lin Song, Cheng-Yao Chiang, Hong-Fang Song, Hong-Yi Chang, Chien-An Chu, Yih-Lin Tuan, Kun-Hao Tsai, Yin-Chien Ou, Nan-Haw Chow, Yuh-Shyan Tsai
Publikováno v:
Translational Oncology, Vol 14, Iss 10, Pp 101175- (2021)
Background: Renal cell carcinoma with rhabdoid features (RCC-RF) is an aggressive histologic variant in the adults and is usually unresponsive to standard chemotherapy. Methods: Expression of SMARCB1/INI1 was examined in primary RCC-RF (n = 5). Stabl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5f6d3ffaf22047a7b27c0ec5810bd923
Publikováno v:
Frontiers in Ecology and Evolution, Vol 9 (2021)
It is critical to develop a sustainable ecotourism service system for the fragile Penghu National Scenic Area in Taiwan. This study, therefore, adopted the fuzzy Delphi method and analytic hierarchy process (AHP) to establish an index framework. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6ae701cf4e434f1ba69308e015c49dd7
Autor:
Hsiao-Lin Tuan, Yu-Ling Lu
Publikováno v:
Asia-Pacific Science Education, Vol 5, Iss 1, Pp 1-22 (2019)
摘要 本篇論文主要介紹台灣科學教師教育在過去七十年的發展趨勢, 依據過去的歷史, 我們大至將台灣的科學教師教育分為三個階段: 早期的階段 (1949-1994), 晚近的階段(1994-2017)以及2017之後的
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a0294e601f5542a9847be43641208213
Autor:
余忠潔 Chung-Chieh Yu, 段曉林 Hsiao-Lin Tuan
Publikováno v:
Shizi Peiyu Yu Jiaoshi Zhuanye Fazhan Qikan, Vol 10, Iss 1, Pp 105-134 (2017)
世界近年科學教育改革的趨勢是要學生探究科學,教師需具備科學探究與探究教學的知識與信念,才能進行這種以開放式為主的教學方式。本研究的目的利用網路,引用概念改變與促進教師
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df750199dddb410b827594e2218f206b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Batteries & Supercaps; Aug2023, Vol. 6 Issue 8, p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Augmented Humans 2022.