Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Inácio, Filomena"'
Autor:
Inácio, Filomena, Faísca, Luís, Forkstam, Christian, Araújo, Susana, Bramão, Inês, Reis, Alexandra, Petersson, Karl Magnus
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2018 Apr 01. 68(1), 1-14.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48693773
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bramão, Inês, Faísca, Luís, Forkstam, Christian, Inácio, Filomena, Araújo, Susana, Petersson, Karl Magnus, Reis, Alexandra
Publikováno v:
In Brain and Cognition 2012 78(1):28-37
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Araújo, Susana1, Inácio, Filomena1, Francisco, Ana1, Faísca, Luís1, Petersson, Karl Magnus1,2,3,4, Reis, Alexandra1,2
Publikováno v:
Dyslexia (10769242). Aug2011, Vol. 17 Issue 3, p242-255. 14p.
Autor:
Bramão, Inês1 (AUTHOR) mibramao@ualg.pt, Inácio, Filomena1 (AUTHOR), Faísca, Luís1 (AUTHOR), Reis, Alexandra1,2 (AUTHOR), Petersson, KarlMagnus1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of General Psychology. Jan-Mar2011, Vol. 138 Issue 1, p49-65. 17p. 1 Diagram, 5 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Recentemente, alguns autores demonstraram que o desempenho em provas de memória não verbal pode envolver o recurso simultâneo a estratégias verbais e visuo-espaciais para codificar a informação. A leitura tem sido apontada como um factor que po
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3a6becc12a95a9f66196811d6aeee6fc