Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Imungi Jk"'
Publikováno v:
Global Journal of Biology, Agriculture & Health Sciences. 6:8-11
The quality and quantity of food intake by an individual to a large extent determines the degree of nourishment and eventually his/her weight. The study aimed at investigating dietary intake by the students in two selected National schools in Kenya.
Publikováno v:
Journal of Food and Nutritional Disorders.
Development, Sensory Evaluation and Nutritional Qualities of a Millet based Food Replacer for Geophagy among Adolescent Girls Millet grains (Eleusine coracana L), Amaranth grain (Amaranthus cruentus L) and Winged Termites (Macrotermes subhylanus R) a
Prevalence and Predictors of Geophagy among Adolescent Girls in Likuyani District of Kakamega County
Publikováno v:
Journal of Food & Nutritional Disorders.
Prevalence and Predictors of Geophagy among Adolescent Girls in Likuyani District of Kakamega County Geophagy is the regular and deliberate eating of soil by humans. Geophagy is a widespread practice in western Kenya. Geophagy significantly increases
Publikováno v:
Journal of Food & Nutritional Disorders.
Efficacy of Millet Based Product on Management of Geophagy: A Randomized Control Trial Geophagy is a widespread practice in Kenya, this practice was reported by more than 70% of school children aged 10-18 years in Kenya. Geophagy significantly increa
Publikováno v:
African Journal of Food, Agriculture, Nutrition and Development; Vol 10, No 11 (2010)
This study was conducted to determine the effect of fermentation, solar drying and storage duration on the levels of anti-nutrients: nitrates, oxalates and phenols, in cowpea leaf vegetables. The rationale was reduction of the anti-nutrients. Reducti
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.