Zobrazeno 1 - 10
of 329
pro vyhledávání: '"Impulse purchase"'
Autor:
Liang, Chih-Chin, Yu, Annie Pei-I
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2024, Vol. 52, Issue 3, pp. 372-385.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-06-2023-0395
Autor:
Ruochen Sun, Hongjian Qu
Publikováno v:
Textile & Leather Review, Vol 7, Pp 688-719 (2024)
Live streaming has become the hottest marketing method for apparel brands nowadays. E-commerce anchors, as the core of live marketing, have an important role in influencing consumers' impulse purchase intention. However, the research on clothing bran
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e7fc68bb7fb4a109fa50513f14a16da
Publikováno v:
Young Consumers, 2023, Vol. 25, Issue 1, pp. 128-148.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/YC-04-2023-1728
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2021, Vol. 15, Issue 3, pp. 483-501.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-09-2020-0183
Autor:
Bui Thanh Khoa
Publikováno v:
Jurnal the Messenger, Vol 13, Iss 1, Pp 19-32 (2021)
Artificial Intelligence (AI), applied in many fields, is the core of the fourth technological revolution. In business, AI is used for customer relationship management as applied in the autoresponder systems, i.e., chatbot. Chatbots were an essential
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90385ba36c204325b7c8bc8c171b1077
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jain, Shailesh, Gandhi, Aradhana Vikas
Publikováno v:
International Journal of Innovation Science, 2021, Vol. 13, Issue 2, pp. 193-204.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJIS-10-2020-0181
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
A significant characteristic of live streaming commerce is that popularity cues are tactically created and utilized to improve product sales, as atmospheric cues. However, research on live streaming commerce that investigates the effects of popularit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33d569b5049c4e828e3398c4167b03ec