Zobrazeno 1 - 10
of 93
pro vyhledávání: '"Impression management tactics"'
Publikováno v:
مطالعات مدیریت بهبود و تحول, Vol 31, Iss 106, Pp 7-40 (2022)
The present study was conducted to investigate the effect of impression management tactics on performance evaluation with the mediating role of political skill. The study in terms of purpose is practical and in terms of methods of data collection is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff45fbbccf5c4230891e53d5eeb10acc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Annals of the University of Oradea: Economic Science, Vol 28, Iss 1, Pp 389-396 (2019)
In the ‘Power and Politics’ chapters of Organizational Behaviour textbooks we often find a section on Impression Management (IM). This term means that people tend to influence how other people perceive them. This research field has been at the ce
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1be7758f1604973b139a71867149750
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Work and Organizational Psychology, 31(5), 713-726. Psychology Press Ltd
European Journal of Work and Organizational Psychology, 31(5), 713-726. Routledge/Taylor & Francis Group
European Journal of Work and Organizational Psychology, 31(5), 713-726. Routledge/Taylor & Francis Group
We examine the relationship between job insecurity (JI) and performance (i.e., adaptivity, proactivity, task performance) from a multilevel perspective. We suggest that different behavioural responses will be triggered depending on whether the JI ref
Autor:
Çevik, Gözde Nur
Bu çalışma, sağlık sektöründe çalışan personellerin sosyal zekâ ve duygusal zekâlarının izlenim yönetimi taktiklerinin kullanımına etkisinin belirlenmesi amacıyla yapılmıştır. Araştırma, Mart-Haziran 2021 tarihleri arasında E
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3044::01fa1786a528171bde10867116eca8d1
http://dspace.trakya.edu.tr/xmlui/handle/trakya/8277
http://dspace.trakya.edu.tr/xmlui/handle/trakya/8277
Autor:
Maria Sandberg, Maria Holmlund
Publikováno v:
Social Responsibility Journal, 2015, Vol. 11, Issue 4, pp. 677-689.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SRJ-12-2013-0152
Autor:
Stroe, Mihaela
Publikováno v:
International Review. (3-4):67-74
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=899794
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Balkan Akan, Betül, Oran, Feyza Çağla
Publikováno v:
Volume: 22, Issue: 1 103-120
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
In this study, it is aimed to evaluate the post sent by businesswomen who are managers in different sectors by using social media in terms of impression management. In accordance with the study aim, the official Twitter accounts of 50 businesswomen i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3a85de639eb043b3b407a40bda29769d
https://hdl.handle.net/11421/26568
https://hdl.handle.net/11421/26568