Zobrazeno 1 - 10
of 8 485
pro vyhledávání: '"Implementation of Curriculum"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Assey, Ernest S.1 ernestassey2@gmail.com, Malingumu, Winfrida2
Publikováno v:
Pan-African Journal of Business Management. Sep2023, Vol. 7 Issue 1, p166-188. 23p.
Publikováno v:
Jurnal Kependidikan, Vol 9, Iss 4, Pp 1280-1289 (2023)
This study aims to evaluate the implementation of the Merdeka Curriculum at the Centre of Excellence vocational high schools in North Sumatra. This study used a qualitative approach with CIPP (context, input, process, and product) evaluation model. T
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/311c21c73ce04808be2788e104fc9a12
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
With the fact that the knowledge in each field in university is keeping increasing, the number of university courses is becoming larger, and the content and curriculum system is becoming much more complicated than it used to be, which bring many inco
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2012.12522
Publikováno v:
Jurnal Kependidikan, Vol 9, Iss 2, Pp 386-395 (2023)
This study aims to analyze the factors significantly affecting the implementation of the vocational high school curriculum in Indonesia based on Organizational Citizenship Behavior. This study used survey methods with a quantitative approach. Data we
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea0578e952114d8bb140a9e58f91f0ef
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yusuf Nugraha Dano Ali
Publikováno v:
Inovasi Kurikulum, Vol 20, Iss 1, Pp 25-36 (2023)
The curriculum is an educational experience that has been planned in a systematic and integrated manner where curriculum management is needed. It includes planning, organizing, implementing, and evaluating the curriculum applicable in management acti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bae32e1c119e428dac4ec45cd61a3299
Autor:
Xiaoqian Zhang
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning; 2023, Vol. 18 Issue 20, p137-150, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.