Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Impaired performance"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Drugs and Alcohol Today, 2003, Vol. 3, Issue 2, pp. 9-14.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/17459265200300013
Autor:
Campbell, Mackenzie L.
Publikováno v:
All Graduate Plan B and other Reports
Mindfulness-based programs are becoming commonly considered for the improvement of athlete's mental and physical state. However, their usage in improving performance in impaired athletes is limited and not fully understood. The purpose of this thesis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::61ec982530bb9771ad36dfb589107c7d
https://digitalcommons.usu.edu/context/gradreports/article/2611/viewcontent/auto_convert.pdf
https://digitalcommons.usu.edu/context/gradreports/article/2611/viewcontent/auto_convert.pdf
Publikováno v:
Pharmacology and Therapeutics. 178:148-156
We previously reported on brain H1 receptor occupancy measurements of antihistamines in human brain using [11C]doxepin and positron emission tomography (PET). We proposed the use of brain H1 receptor occupancy to classify antihistamines objectively i
Autor:
Rob Leurs, Takeo Yoshikawa, Tadaho Nakamura, Tomomitsu Iida, Manabu Tashiro, Kazuhiko Yanai, Ai Yanai
Publikováno v:
Yanai, K, Yoshikawa, T, Yanai, A, Nakamura, T, Iida, T, Leurs, R & Tashiro, M 2017, ' The clinical pharmacology of non-sedating antihistamines ', Pharmacology and Therapeutics, vol. 178, pp. 148-156 . https://doi.org/10.1016/j.pharmthera.2017.04.004
We previously reported on brain H1 receptor occupancy measurements of antihistamines in human brain using [11C]doxepin and positron emission tomography (PET). We proposed the use of brain H1 receptor occupancy to classify antihistamines objectively i
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.