Zobrazeno 1 - 10
of 134
pro vyhledávání: '"Immersive simulation"'
Autor:
Guillaume Der Sahakian, Maxime de Varenne, Clément Buléon, Guillaume Alinier, Christian Balmer, Antonia Blanié, Bertrand Bech, Anne Bellot, Hamdi Boubaker, Nadège Dubois, Francisco Guevara, Erwan Guillouet, Jean-Claude Granry, Morgan Jaffrelot, François Lecomte, Fernande Lois, Mohammed Mouhaoui, Ollivier Ortolé, Méryl Paquay, Justine Piazza, Marie Pittaco, Patrick Plaisance, Dan Benhamou, Gilles Chiniara, Etienne Rivière
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 29, Iss 1 (2024)
Background Simulation-based education in healthcare encompasses a wide array of modalities aimed at providing realistic clinical experiences supported by meticulously designed scenarios. The French-speaking Society for Simulation in Healthcare (SoFra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a746d776e6a74b229b58421fc13e6935
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 23, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background Timely and effective intervention within the ‘golden hour’—the critical first 90 min after the symptom onset—is crucial for initiating life-saving treatment and reducing mortality in acute coronary syndrome (ACS). This hig
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/647a04e55ecf4f2d97c45447154c2eb6
Autor:
Joanne Kerins, Katherine Ralston, Suzanne Anderson Stirling, Nicholas Simpson, Victoria Ruth Tallentire
Publikováno v:
Advances in Simulation, Vol 9, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Background Evaluating the impact of simulation-based education (SBE) has prioritised demonstrating a causal link to improved patient outcomes. Recent calls herald a move away from looking for causation to understanding ‘what else happened
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c12e961dfe0f4de39aea1f1b774db52e
Autor:
Prashant Kumar, Susan Somerville
Publikováno v:
Advances in Simulation, Vol 9, Iss 1, Pp 1-23 (2024)
Abstract Background Facilitator-led debriefings are well-established for debriefing groups of learners in immersive simulation-based education. However, there has been emerging interest in self-led debriefings whereby individuals or groups of learner
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ed51649a5554a1fb21122a3cc933944
Autor:
Simon, Cassandre a, Herfort, Lucas a, Lebrun, Flavien a, Brocas, Elsa b, Otmane, Samir a, Chellali, Amine a, ⁎
Publikováno v:
In Computers & Graphics April 2024 119
Autor:
Lavoie, Patrick a, b, ⁎, Lapierre, Alexandra a, Maheu-Cadotte, Marc-André a, Brien, Louise-Andrée a, Ledoux, Isabelle c, Gosselin, Émilie c
Publikováno v:
In Clinical Simulation in Nursing February 2024 87
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.