Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"Immersive learning environments"'
Publikováno v:
Multimodal Technologies and Interaction, Vol 8, Iss 8, p 72 (2024)
The rapid development of virtual reality (VR) technology has triggered a significant expansion of VR applications in educational settings. This study seeks to understand the extent to which these applications meet the expectations and pedagogical nee
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d733f2ff29248daafcc63ecfe126684
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 1 (2023)
AbstractThe purpose of the present study was to examine primary school students’ learning experiences with immersive virtual reality (I-VR). Traditional education practices are failing to inspire new cohorts of young people who have grown up with d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/461138cbc8df4772acaf293567ca7a98
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 28, Iss 1, Pp 94-103 (2019)
The paper addresses the advanced topics of engineering education, including digitalization, which were discussed at the 21st International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL) and 47th IGIP International Conference on Engineering Pe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3abd18f94deb4efb83f00d37aab60faf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leonel Morgado, António Coelho, Dennis Beck, Christian Gütl, Fernando Cassola, Ricardo Baptista, Maria van Zeller, Daniela Pedrosa, Tiago Cruzeiro, Duarte Cota, Ricardo Grilo, Eliane Schlemmer
Publikováno v:
Sustainability; Volume 15; Issue 1; Pages: 857
The objective of this work was to support the sustainable deployment of immersive learning environments, which face varied obstacles, including the lack of support infrastructures for active learning pedagogies. Sustainability from the perspective of
Virtual reality in education: impact of instructional design on learning outcomes and cognitive load
Autor:
Albus, Patrick
Virtual Reality Learning Environments (VRLE) are realistic computer-generated environments designed to stimulate multiple senses and provide a highly immersive learning experience. The visual nature of VRLE allows learners to dynamically engage and i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7f061f7cefacd6e90466b93382d957cf