Zobrazeno 1 - 10
of 1 077
pro vyhledávání: '"Immersive VR environments"'
Publikováno v:
In Computers & Graphics May 2020 88:70-82
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
As virtual reality (VR) headsets with head-mounted-displays (HMDs) are becoming more and more prevalent, new research questions are arising. One of the emergent questions is how best to employ visual saliency prediction in VR applications using curre
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::832a3cdd68d87652029b32b4317a97a6
https://doi.org/10.1016/j.cag.2020.03.006
https://doi.org/10.1016/j.cag.2020.03.006
Autor:
Marjan Kooroshnia, Jan Tepe
Publikováno v:
Jan Tepe
Light and lighting in fashion and textile design generally relate to the viewing and production of a fashion or textile collection in daylight, or integrating LEDs, electro-luminescent wires, and optical fibres in the structures of fabrics to create
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::16e77e40a9690c966e16b188a732ce5c
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hb:diva-25202
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hb:diva-25202
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Domenico Prattichizzo, Leonardo Meli, Guido Gioioso, Giovanni Spagnoletti, Tommaso Lisini Baldi, Claudio Pacchierotti
Publikováno v:
IEEE Virtual Reality, VR'2018
IEEE Virtual Reality, VR'2018, Mar 2018, Reutlingen, Germany. 2018
VR
2018 IEEE Conference on Virtual Reality and 3D User Interfaces (VR)
IEEE Virtual Reality, VR'2018, Mar 2018, Reutlingen, Germany. 2018
VR
2018 IEEE Conference on Virtual Reality and 3D User Interfaces (VR)
International audience; Haptic systems have only recently started to be designed with weara-bility in mind. Compact, unobtrusive, inexpensive, easy-to-wear, and lightweight haptic devices enable researchers to provide compelling touch sensations to m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::08b4600063514980096ca12999dfbe29
http://hdl.handle.net/11365/1041299
http://hdl.handle.net/11365/1041299