Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Imhof, Christof"'
Autor:
Imhof, Christof, Comsa, Ioan-Sorin, Hlosta, Martin, Parsaeifard, Behnam, Moser, Ivan, Bergamin, Per
Procrastination, the irrational delay of tasks, is a common occurrence in online learning. Potential negative consequences include higher risk of drop-outs, increased stress, and reduced mood. Due to the rise of learning management systems and learni
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2206.15079
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences May 2021 88
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Imhof, Christof
Procrastination and other types of dilatory behaviour are common in online learning, especially in higher education. While procrastination is associated with worse performance and discomfort, positive forms of delay can be used as a deliberate strate
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e3269ab2e8439684dd6ce0d57cfad91b
Autor:
Comsa, Ioan-Sorin, Molnar, Andreea, Tal, Irina, Imhof, Christof, Bergamin, Per, Muntean, Gabriel-Miro, Muntean, Cristina Hava, Trestian, Ramona
Publikováno v:
IEEE Transactions on Broadcasting; 2023, Vol. 69 Issue: 2 p436-454, 19p
In this study, we examined how precisely a sentiment analysis and a word list-based lexical analysis predict the emotional valence (as positive or negative emotional states) of 63 emotional short stories. Both the sentiment analysis and the word list
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f676ee7309b499b526ffa7913e9edaf1
Publikováno v:
ACM International Conference Proceeding Series; 10/24/2018, p320-327, 8p
Publikováno v:
Proceedings of the IADIS International Conference on Cognition & Exploratory Learning in Digital Age; 2018, p69-78, 10p
Publikováno v:
British Journal of Educational Psychology. Mar2023, Vol. 93 Issue 1, p402-404. 3p.