Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Imeraj L"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van den Hoofdakker B, Anouck I. Staff, Imeraj L, Jaap Oosterlaan, van der oord s, Marjolein Luman
Objective: This study investigates the psychometric properties of the Dutch version of the Ghent University Classroom Coding Inventory (GUCCI-NL) by comparing children with (subthreshold) ADHD to typically developing peers. The advantage of the GUCCI
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::043eac0815ef3b64284f22b3a627501d
https://doi.org/10.31234/osf.io/fdgwh
https://doi.org/10.31234/osf.io/fdgwh
Kleine-Levin syndrome is a rare neuro-psychiatric disease. Most of the young patients are males who present with hypersomnia, cognitive dysfunction, altered perception, eating disorder (e.g. hyperphagia) or disinhibited behaviour (e.g. hypersexuality
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3848::6d5d3f7a60da8e7fe7995beecfa6373c
https://biblio.vub.ac.be/vubir/(a810c3ab-a9cc-4cd9-bb9e-67e2dede0926).html
https://biblio.vub.ac.be/vubir/(a810c3ab-a9cc-4cd9-bb9e-67e2dede0926).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.