Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Imansyah, Harun"'
Publikováno v:
WaPFi (Wahana Pendidikan Fisika); Vol 6, No 1 (2021): WaPFi (Wahana Pendidikan Fisika) Februari 2021; 82-95
Penelitian mengenai penerapan Education for Sustainable Development (ESD) di sekolah telah banyak dilakukan. Namun sejauh ini, ketersediaan instrumen sustainability consciousness masih terbatas dan memiliki kelemahan sehingga kurang sesuai jika diter
Publikováno v:
In International Journal of Educational Development 2007 27(2):194-204
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
CICE叢書5 Africa-Asia University Dialogue for Educational Development : Final Report of the Phase II Research Results : (3) Teacher Professional Development. 5(3):51-60
A model of continuing teacher professional development has been developed in four districts through institutional collaboration between the Indonesia University of Education and West Java Provincial Offi ce of Education since 2010. Best practices of
Publikováno v:
Journal of In-Service Education. 32:171-184
This paper presents a case study of the experiences under the Indonesian Mathematics and Science Teacher Education Project (IMSTEP) concerning in‐service teacher training through the practice of lesson study collaboratively conducted by schools and
Autor:
Saito, Eisuke, Hendayana, Sumar, Imansyah, Harun, Ibrohim, Isamu, Kuboki, Hideharu, Tachibana
Publikováno v:
Improving Schools; Mar2006, Vol. 9 Issue 1, p47-59, 13p
Publikováno v:
In International Journal of Educational Development 2008 28(5):624-624
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.