Zobrazeno 1 - 10
of 3 774
pro vyhledávání: '"Illusion of transparency"'
Autor:
Madarász, Kristóf
Publikováno v:
The American Economic Review, 2021 Nov 01. 111(11), 3500-3539.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27086339
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Organizational Behavior and Human Decision Processes January 2018 144:171-186
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
A project exploring listeners' overestimation of their understanding of speakers' intentions in close vs distant languages, as well as culture's impact
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::681e76ed61caca663497ba197c780d41
A project exploring listeners' overestimation of their understanding of speakers' intentions in close vs distant languages
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f733e04d91c0fc4340233d78afbe2f11
Autor:
Kristof Madarasz
Publikováno v:
American Economic Review. 111:3500-3539
This paper studies bargaining with noncommon priors where the buyer projects and exaggerates the probability that her private information may leak to the seller. Letting the buyer name her price first, raises the seller’s payoff above his payoff fr
Autor:
Garcia, Stephen M.
Publikováno v:
Journal of Business and Psychology, 2002 Sep 01. 17(1), 133-144.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25092809
Autor:
Beasley, Rebecca, Bullock, Philip Ross
Publikováno v:
Translation and Literature, 2011 Oct 01. 20(3), 283-300.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.3366/tal.2011.0032