Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Illing, Vanessa"'
Autor:
Illing, Vanessa
The current state of knowledge makes it necessary to consider other theoretical frameworks to account for symptom presentation and treatment outcomes for women with an eating disorder (ED). Attachment theory is a theoretical framework that could play
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10393/30072
Autor:
Tasca, Giorgio A., Szadkowski, Leah, Illing, Vanessa, Trinneer, Anne, Grenon, Renee, Demidenko, Natasha, Krysanski, Valerie, Balfour, Louise, Bissada, Hany
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences 2009 47(6):662-667
Publikováno v:
Psychiatry: Interpersonal & Biological Processes. Fall2011, Vol. 74 Issue 3, p255-269. 15p. 2 Charts.
Autor:
Tasca, GiorgioA.1 (AUTHOR) gtasca@ottawahospital.on.ca, Illing, Vanessa2 (AUTHOR), Joyce, AnthonyS.3 (AUTHOR), Ogrodniczuk, JohnS.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychotherapy Research. Jul2009, Vol. 19 Issue 4/5, p453-461. 9p. 1 Diagram, 1 Chart.
Autor:
Illing, Vanessa
The current state of knowledge makes it necessary to consider other theoretical frameworks to account for symptom presentation and treatment outcomes for women with an eating disorder (ED). Attachment theory is a theoretical framework that could play
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a5aa69969adaba0c282930920a9a4691
Autor:
Tasca, Giorgio A., Illing, Vanessa, Balfour, Louise, Krysanski, Valerie, Demidenko, Natasha, Nowakowski, Joanna, Bissada, Hany
Publikováno v:
In Eating Behaviors 2009 10(1):59-61
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.