Zobrazeno 1 - 10
of 151
pro vyhledávání: '"Ilicic, Jasmina"'
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 22, Iss 7, p e17296 (2020)
BackgroundNutrition science is currently facing issues regarding the public’s perception of its credibility, with social media (SM) influencers increasingly becoming a key source for nutrition-related information with high engagement rates. Source
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29a8c12e5fe141b18960bcef40b514c7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brennan, Stacey1 (AUTHOR) stacey.brennan@sydney.edu.au, Ilicic, Jasmina2 (AUTHOR), Danziger, Shai3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology (John Wiley & Sons, Inc. ). Oct2024, Vol. 34 Issue 4, p601-619. 19p.
Autor:
Ilicic, Jasmina, Brennan, Stacey M.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2022, Vol. 56, Issue 2, pp. 562-583.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-01-2021-0038
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2021, Vol. 35, Issue 6, pp. 740-754.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-07-2020-0308
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2020, Vol. 55, Issue 4, pp. 1203-1226.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-04-2019-0347
Autor:
Ilicic, Jasmina, Brennan, Stacey M.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2020, Vol. 54, Issue 12, pp. 3051-3076.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-02-2019-0171
Autor:
Chan, Eugene Y., Ilicic, Jasmina
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing December 2019 36(4):630-646
Autor:
Carrillat, François A.1, Ilicic, Jasmina2
Publikováno v:
Journal of Advertising. Jan-Mar2019, Vol. 48 Issue 1, p61-71. 11p. 2 Diagrams.
Publikováno v:
International Journal of Health Policy & Management. 2023, Vol. 12 Issue 1, p1-4. 4p.