Zobrazeno 1 - 10
of 102
pro vyhledávání: '"Ilic, O."'
Autor:
Kaminer, I., Katan, Y. Tenenbaum, Buljan, H., Shen, Y., Ilic, O., López, J. J., Wong, L. J., Joannopoulos, J. D., Soljačić, M.
Graphene plasmons (GPs) have been found to be an exciting plasmonic platform, thanks to their high field confinement and low phase velocity, motivating contemporary research to revisit established concepts in light-matter interaction. In a conceptual
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1510.00883
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kaminer, I., Katan, Y. Tenenbaum, Buljan, H., Shen, Y., Ilic, O., L��pez, J. J., Wong, L. J., Joannopoulos, J. D., Solja��i��, M.
Graphene plasmons (GPs) have been found to be an exciting plasmonic platform, thanks to their high field confinement and low phase velocity, motivating contemporary research to revisit established concepts in light-matter interaction. In a conceptual
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0b23611393ba25ef35716780e9ed7f7e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.