Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Ilgüy, M."'
The aim of this study was to compare the impact of case-based learning (CBL) and lecture-based learning (LBL) on fourth-year dental students' clinical decision making by using the Structure of Observed Learning Outcome (SOLO) taxonomy. Participants i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10007::9ee96bf9cec94de0c9ec43d5a8deda9d
https://hdl.handle.net/20.500.11831/1732
https://hdl.handle.net/20.500.11831/1732
The aim of this study was to investigate the number of existing teeth, prevalence of endodontically treated teeth, periapical lesions, caries and restorations in diabetic patients by taking periapical radiographs. Forty-six patients with Type I diabe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10007::752d0ddeb4714bd4f5be4adcb65d0b0c
https://hdl.handle.net/20.500.11831/1241
https://hdl.handle.net/20.500.11831/1241
OBJECTIVES: The aim of the study is to investigate the prevalence of the dental patients who had a history of hepatitis. STUDY DESIGN: A total of 13.527 records of patients who were examined between October 1, 2002 and October 1, 2004 were reviewed r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10007::f0b03f429f8872b30a845b17037eafb3
https://hdl.handle.net/20.500.11831/2878
https://hdl.handle.net/20.500.11831/2878
Objectives: The aim of this study was to determine the dentist's knowledge about dose reduction techniques, radiographic equipment and quality of dental radiographic service in general dental practice in Turkey. Methods: The survey was performed on 6
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10007::391e3e675004dc3fb605b3a7b1d5ebc7
https://hdl.handle.net/20.500.11831/6557
https://hdl.handle.net/20.500.11831/6557
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.