Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Ikeuchi, Satomi"'
Autor:
Tanaka, Koji, Ikeuchi, Satomi
Publikováno v:
Journal of Advanced Nursing (John Wiley & Sons, Inc.); Aug2024, Vol. 80 Issue 8, p3264-3277, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ikeuchi, Satomi1,2 (AUTHOR) sikeuchi@kanazawa-med.ac.jp, Omote, Shizuko3 (AUTHOR), Tanaka, Koji3 (AUTHOR), Okamoto, Rie3 (AUTHOR), Morikawa, Yuko1 (AUTHOR), Iritani, Osamu4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Health & Social Care in the Community. Feb2022, Vol. 30 Issue 2, p548-557. 10p. 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research & Public Health; Jul2023, Vol. 20 Issue 13, p6235, 10p
Autor:
Omote, Shizuko, Ikeuchi, Satomi, Ishiwata, Tomoko, Okamoto, Rie, Takahashi, Yutaro, Koyama, Yoshiko
Publikováno v:
Journal of wellness and health care = Journal of wellness and health care. 44(1):43-52
Objective: The purpose of the present study was to clarify and identify the factors related to the intentions of workplaces to retain employees diagnosed with young onset dementia (YOD). Methods: An anonymous self-administrated questionnaire survey w
Publikováno v:
Journal of wellness and health care = Journal of wellness and health care. 44(1):53-59
Purpose: Nursing education in Japan has been influenced by that of the United States. This report presents initiatives undertaken to enhance the teaching ability of nursing instructors in the United States, with the aim of finding ways to improve the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.