Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Iiskala, Tuike"'
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction June 2020 25
Autor:
Österholm, Erika, Iiskala, Tuike, Wuorela, Minna-Kaarina, Kortekangas-Savolainen, Outi, Murtonen, Mari
Publikováno v:
Education Sciences; Oct2023, Vol. 13 Issue 10, p1002, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Learning and Instruction 2011 21(3):379-393
Autor:
Metsäpelto, Riitta-Leena, Poikkeus, Anna Maija, Heikkilä, Mirva, Husu, Jukka, Laine, Anu, Lappalainen, Kristiina, Lähteenmäki, Marko, Mikkilä-Erdmann, Mirjamaija, Warinowski, Anu, Iiskala, Tuike, Hangelin, Sanna, Harmoinen, Sari, Holmström, Anni, Kyrö-Ämmälä, Outi, Lehesvuori, Sami, Mankki, Ville, Suvilehto, Pirjo
In the present study, we aimed to specify the key competence domains perceived to be critical for the teaching profession and depict them as a comprehensive teacher competence model. An expert panel that included representatives from seven units prov
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4853::5d784fc4f512d4ea2894d440c7a4368f
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/135363
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/135363
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Heikkilä, Mirva, Hermansen, Hege, Iiskala, Tuike, Mikkila-Erdmann, Mirjamaija, Warinowski, Anu
Publikováno v:
Heikkilä, Mirva Hermansen, Hege Iiskala, Tuike Mikkila-Erdmann, Mirjamaija Warinowski, Anu . Epistemic agency in student teachers’ engagement with research skills. Teaching in Higher Education. 2020
Teaching in Higher Education
Teaching in Higher Education
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/80952
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/80952/1/unnamed%2Bdocument%2B961%2Bcopy.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/80952/1/unnamed%2Bdocument%2B961%2Bcopy.pdf
Publikováno v:
Tyoelaman Tutkimus; 2022, Vol. 20 Issue 2, p211-235, 25p