Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Ignacio Madrid, R."'
Publikováno v:
Learning to Write Effectively:Current trends in European Research. :331-334
Autor:
Ignacio Madrid, R., author, Ávila, Vicenta, author, Fajardo, Inmaculada, author, Ferrer, Antonio, author
Publikováno v:
Learning to Write Effectively:Current trends in European Research. :327-330
Autor:
Ignacio Madrid, R., author, Cañas, José, author
Publikováno v:
Written Documents in the Workplace. 21:205-215
Publikováno v:
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Journal of accessibility and design for all; 2015: Vol.: 5 Núm.: 2
Journal of Accessibility and Design for All, Vol 5, Iss 2, Pp 77-99 (2015)
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Journal of accessibility and design for all; 2015: Vol.: 5 Núm.: 2
Journal of Accessibility and Design for All, Vol 5, Iss 2, Pp 77-99 (2015)
People with disabilities are frequently mentioned as beneficiaries of participatory approaches during the research and development of technology since their special needs and preferences can be unveiled and channeled through participatory techniques.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8a6e8122d460d04f105572af70a90b47
http://hdl.handle.net/2117/80577
http://hdl.handle.net/2117/80577
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sainz de Salces, Fausto J., Turrero Martín, Mercedes, González Perea, Lourdes, Ignacio Madrid, R.
Publikováno v:
Spanish Journal of Disability Studies / Revista Española de Discapacidad; dic2014, Vol. 2 Issue 2, p121-144, 24p
Publikováno v:
Computers in Human Behavior. Jan2009, Vol. 25 Issue 1, p66-75. 10p.
Autor:
González-Cañete, F. J.1 (AUTHOR) fgc@uma.es, López Rodríguez, J. L.1 (AUTHOR), Galdón, P. M.1 (AUTHOR), Díaz-Estrella, A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 11/11/2019, Vol. 14 Issue 11, p1-21. 21p.
Publikováno v:
Journal of Computer Assisted Learning; Feb2023, Vol. 39 Issue 1, p167-181, 15p
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.