Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Igler, Jennifer"'
Autor:
Teerling, Annika *, Bernholt, Andrea, Igler, Jennifer, Schlitter, Theresa, Ohle-Peters, Annika, McElvany, Nele, Köller, Olaf
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2020 100
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Zeitschrift für Pädagogische Psychologie. Nov2019, Vol. 33 Issue 3/4, p191-205. 15p.
Publikováno v:
Zeitschrift für Erziehungswissenschaft; Dec2022, Vol. 25 Issue 6, p1431-1453, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ohle-Peters, Annika, Igler, Jennifer, Schlitter, Theresa, Teerling, Annika, Köller, Olaf, McElvany, Nele
Publikováno v:
Zeitschrift für Erziehungswissenschaft; Aug2021, Vol. 24 Issue 4, p861-882, 22p
Publikováno v:
Zeitschrift für Pädagogik 64 (2018) 6, S. 831-851
Eine Gelingensbedingung für erfolgreiches Lehren und Lernen in heterogenen Schulklassen sind die Einstellungen und Motivation der Lehrkräfte. Die vorliegende Studie untersuchte Struktur, Ausprägung und Prädiktoren von Einstellungen und Motivation
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::27a874366e41ac4c2279b0e4d6f01795
https://www.pedocs.de/volltexte/2021/22176/
https://www.pedocs.de/volltexte/2021/22176/